lørdag den 10. juli 2010

Sørøverslot til David

David ønskede sig en starwars kage som jeg skulle lave til hans fødselsdag, men det er noget over mine evner måske fordi jeg har været lidt tidspresset længe. Så vi blev enige om lige præcis dette sørøverslot, som Hans nu helst dekorere fordi det er til Hanses ven. Og David blev glad og Hans var stolt over slottet.

Der er en børnevenlig lys chokoladekage inden i slottet og slottet er dekoreret med sort sugarpaste og malet med bronze. Jeg kan godt lide disse malede kager - jeg synes det er hyggeligt at sidde og male.

2 kommentarer:

Mig sagde ...

Hej

Hvor er den fin. Lyder hyggeligt at han gerne vil være med til at lave kagen.

Mine unger vil helst bare kigge på, og ikke så vildt længe ad gangen, nå ja... og så spise dem..

Hyggehygge
Marianne

Signe sagde ...

Kære Marianne
Mine børn vil bestemt også gerne spise og de er lidt hurtige til at hapse en håndfuld som så krummer overalt og ødelægger den bund det er taget af fuldstændigt.
Men det er hyggeligt og hjemme hos os hedder det voksenmodellervoks.
Knus
Signe