onsdag den 17. november 2010

Jeg er til salg for krimskrams

Altså når nogen ligefrem har sjove bageting og vil forære mig dem bare mod at jeg siger min mening om det (reklame). Men på den anden side har vi jo handlet der før uden at gøre det gratis (helikopter og bolleudstikkere, som altså ikke er til boller, men til småkager). Og de der bolleudstikkere fik jeg i pakkekalendergave for en rum tid siden (2 år tror jeg), men de har nu ikke været brugt så meget fordi jeg er et blufærdigt menneske og jeg synes måske bare ikke lige der har været den rigtige anledning indtil videre omkring småbørnsfamiliehygge, men de er nogle fine udstikkere, som virker ganske upåklageligt (de slipper og de stikker skarpt)
Kagestempel 
Nå men uanset, så så jeg gør-det-selv stemplet og sådan et kan det så fint lige være plads til i mit køkken og nu har jeg bestilt det.
 
Og så faldt jeg for disse varmehjerter - for man er vel en prinsesse og der var ikke lige nogen varmeærter.

Varmehjerte

Nå men hvis du har en blog kan du også blive tester ved at sælge din sjæl for ussel mammon og gaver. Og så er det jo lidt interessant at se hvornår krimskramset kommer og hvad det kan.

Ingen kommentarer: