fredag den 30. april 2010

To små prinsesser på bestilling

Jeg har fremvist billeder af kager på arbejde og så er man vel lidt selv ude om det. Og jeg kan jo egentligt rigtigt godt lide det. Jeg har pralet med den prinsesse jeg lavede til min egen fødselsdag og to søde bedsteforældre ønskede sig så nogen næsten magen til til deres små prinsesser og jeg var nok ikke svær at overtale. Og jeg nød at sidde og nørkle med de små sukkerfigurer. Men det allerdejligste var dog da de to bedsteforældre så umanerligt glade ud og da de efterfølgende kom og fortalte om glade små prinsesser, som fylte to år og var glade for deres helt egne prinsesser.
Jeg var rigtigt glad for prinsessernes krøller, som er øvrigt er trykket ud af min aldrig-brugt-til-hvidløg-hvidløgspresser og inden jeg købte min sugargun, som nok snart skal bruges noget mere.

Ingen kommentarer: