onsdag den 17. november 2010

Bedsteveninden 4 år - prinsessekage



Bedsteveninden blev fire for en rum tid siden og jeg har forsøgt at holde denne kage lidt hemmelig for jeg er absolut ikke tilfreds, men den smagte nu ok (afskæring af toppen). Jeg ville gerne have 2D-pynt med 3D-detaljer (hår, krone, sløjfer mv). Og Anes fine sommerfugle, som hun stak ud og malede. Nå men feddbacken var at kagen vakte glæde hos modtageren.
Billede nr 2 er det billede, som i øvrigt viser, at jeg har brug for et nyt kamera - for blitzen flipper kun halvt op og det giver nogle sjove halvt-oplyste billeder. Måske kommer julemanden med et nyt kamera - jeg tror i hvertfald stadig på julemanden, så mon ikke han tror på mig.

8 kommentarer:

Godte sagde ...

Hun er ellers også fin! :-)
Jeg tror også på julemanden. Ham, der kommer og siger; "Hvor er du, din ho!? Ho, ho!" ;-D

Signe sagde ...

Kære Godte
Tak skal du have - måske var det bare fordi det ikke så sådan ud inde i mit hoved.

Og ham dersens julemanden tror jeg bestemt også på, men han kommer nu også gerne oftere end til jul.
Signe

Kager skal der til sagde ...

Jeg synes altså den er rigtig fin !!!

Hyggehygge
Marianne

Signe sagde ...

Tusinde tak Marianne. Det er jeg glad for.
Signe

Godte sagde ...

Nej, det er en øvelse, at lade kagen "udvikle" sig selv.
Tror godt, du ved, hvad jeg mener :-)

Ja - heldigvis ;-D

Tina Liel sagde ...

Den er da vildt fin men kender godt når man har sin egen standard ;-) Ville da også gerne have været tester hos Coolstuff! Sikke sjove ting de har derinde. Skal nok give julemanden et hint hvis jeg støder på ham hehe. Ha en dejlig weekend♥

Signe sagde ...

Kære Tina
Du må så gerne fedte lidt for julemanden på mine vegne og også gerne for alle de andre - jeg ønsker mig også hvid jul og fred i verden.
Jeg kunne bare ikke få mine fingre til at lave håret rigtigt og sådan nogle ting, men ja altså jeg var jo heller ikke flov nok over kagen til ikke at aflevere den ;-)
Knus til dig

Signe sagde ...

Kære Godte
Der er nu altså noget med ambitioner.
Og JA :-)
Signe