tirsdag den 4. maj 2010

Blomsterkage


Jeg deler min fødselsdag med min far, sådan har det jo altid været - og jeg tror det var dejligt også den gang jeg var barn for min far har altid syntes at min fødselsdag var vigtig - omend det er min mor, der har stået for fejringerne. Nu deler jeg så også fødselsdag med en dejlig kollega, som ikke gider køkkenfjollerier, så jeg må lave kage for os begge - hurra. Og derfor blev den  kæmpestor og tung mud cake fyldt med hindbærmousse og en milliard blomster. Kagen var ikke på dagen for der fejrede vi jubilæum og i øvrigt er billedet en rum tid gammelt, men jeg ville gerne vise den frem, såååhhh...

2 kommentarer:

Mig sagde ...

Hvor er den flot - Er vild med at der så mange blomster på, det ser skide godt ud !!!

Signe sagde ...

Tak - og faktisk så havde jeg lavet fem gange så mange fordi jeg ikke var sikker på hvormange der skulle til. Jeg synes der er lidt blomsterbed over kagen.
Knus