søndag den 9. maj 2010

Dåbsfigur


Den samme kollega som fik en prinsesse har lige haft barnedåb af et andet barnebarn - han hedder for at det ikke skal være løgn Jonas - og han fik denne lille topfigur. Jeg har lånt formen til figuren på et kagenørdemøde - og hr så malet den en aften - jeg var ikke rigtigt tilfreds med hudfarven - jeg synes den blev lidt voldsom, men min bedstefarkollega var glad og tilfreds og synes jeg bare var for selvkritisk - og Jonas' forældre blev glade for den - og den passede vist til deres servietter.
Guldbogstaverne er malet med min nye spiselige guldmaling, som er helt fantastisk og som jeg også købte i rubinrød - og s jeg bare lige mangler at finde nogle gode anledninger til at bruge. Men det må gerne blive snart - måske til en lille prinsesse for jeg har lovet endnu en bedstefarkollega en prinsesse til et barnebarn.

2 kommentarer:

Luna sagde ...

Flot!
Hvor køber man den der guldmaling? Jeg har nemlig ledt efter den!

Signe sagde ...

Tusinde tak.
Som regel maler jeg med lustrefarver i vodka (eller lign), men "Sugarflair Edible Metalic Liquid Colours" giver en tykkere glattere guldeffekt - jeg har købt dem på http://www.apieceofcakethame.co.uk/view_products.aspx?cid=6