onsdag den 26. januar 2011

Den lille prins og den lille prinsesse



De her to små væsner er dem jeg holder allermest af. Min mor ønskede sig altid søde børn i gave da jeg var barn. Jeg syntes hun var pinlig på det punkt. Nu er jeg der selv. Og jeg sagde det til dem: "Jeg ønsker mig børn som ikke skændes og slås". Og forunderligt nok så har jeg faktisk fået netop det i januar måned. Når jeg mærker efter så slås de mindre og jeg bruger mindre tid på at skille dem ad. Under alle omstændigheder er de mine og jeg elsker dem.

2 kommentarer:

Sine K-J sagde ...

Nøj, hvor hun ligner dig, Signe. Var Ane også fra 2007, som min Rosa ??

Signe sagde ...

Kære Sine
Tak. Og jeg har hørt det før. Og hendes øjenfarve er ganske som min - jeg har dog aldrig været så lyshåret. Da vi fik taget julebilleder blev hun stoppet ned i min gamle julekjole, som jeg havde på da jeg var tre. Det var lidt sjovt.
Ane er fra marts 2007, så ja hun er nok jævnaldrende med Rosa.
Signe